همه آنچه باید برای انتخاب درب برای سرویس بهداشتی و حمام بدانیم

بهترین درب ها برای سرویس بهداشتی باید متناسب با طراحی و اندازه این فضا بوده و در عین حال امکان دسترسی آسان به داخل سرویس بهداشتی را نیز فراهم کند. همچنین، مقاومت در برابر ضربه، ضدآب بودن و سهولت تمیز کردن نیز از ویژگی‌های مهم درب‌های ویژه سرویس بهداشتی هستند. برندهای گوناگون تولیدکننده درب، با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها اقدام به تولید نمونه‌های باکیفیت می‌کنند. درب‌های پلی وود نمونه‌ای از بهترین نوع درب برای سرویس بهداشتی به‌شمار می‌آیند که مورد توجه مشتریان زیادی قرار می‌گیرند.

در این مطلب به بررسی این نوع درب‌ها پرداخته و درباره ویژگی‌های آنها نیز با شما سخن می‌گوییم.

 

ویژگی های بهترین نوع درب برای سرویس بهداشتی

    در برابر بخار و رطوبت مقاوم باشد.
    در صورت آسیب دیدن، ترمیم و تعمیر آن آسان و کم‌هزینه باشد.
    ظاهر زیبا، مدرن و متناسب با دکوراسیون خانه داشته باشد.
    در برابر ضربه، فشار و استفاده مداوم از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد.
    تا جای ممکن ضد آب باشد.
    هزینه خریداری آن منطقی و نصب آن ساده و آسان باشد.

 

انواع درب سرویس بهداشتی و حمام

انواع درب سرویس بهداشتی به شرح زیر هستند:
 

- درب ABS

ABS مخفف کلمه Acrylonitrile Butadiene Styrene است. این درب‌ها از جنس ام‌دی‌اف خام ۳ میلی‌متری یا نئوپان ۵ میلی‌متری ساخته می‌شوند. سپس لایه بیرونی با رزین abs پوشانده شده و یک ورق abs۱.۲ میلی‌متری روی کار سوار می‌شود. این درب‌ها ضد آب، ضد خراش و خط‌وخش و عایق صوتی هستند.
 

- درب GRP یا فایبرگلاس

درب جی‌پی‌آر یا فایبرگلاس در کنار زیبایی و ظاهر لوکس، از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار است. این درب‌ها همچنین بسیار مستحکم و بادوام بوده و تنوع رنگی و طرحی بالایی دارند.

تنها نقطه ضعف این درب‌ها عدم رنده‌خور بودن آن‌ها است. اگر چهارچوب شما کوچک باشد، برش دادن درب و تغییر سایز آن تنها در کارخانه امکان‌پذیر است.
 

- درب PVC

این درب‌ها در دو نوع ام‌دی‌اف و اچ‌دی‌اف با روکش pvc در دسترس قرار دارند. پی‌وی‌سی خاصیت ضد آب بود نبه درب می‌بخشد و از پوسیدگی درب جلوگیری می‌کند. ضخامت پی‌وی‌سی برای درب سرویس بهداشتی معمولاً ۱۶ میلی‌متر است. این درب‌ها زیبا و بادوام بوده و در عین حال از نصب آسان، تنوع بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.
 

- درب HPL

HPL مخفف HIGH PRESSUS LAMINATE است. این درب‌ها با روکش طرح چوب از ترکیب لایه‌های سلولزی رزین‌های فنولیک ساخته می‌شوند. این درب‌ها از دوام و مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار بوده و در باربر نفوذ آب و رطوبت مقاوم هستند. اگر به‌دنبال درب سرویس بهداشتی ضد موریانه، آنتی باکتریال، ضد حریق، ضد بخار آب، ضد خش و قیمت مناسب در کنار تنوع رنگی و طرحی بالا می‌گردید، درب‌های hpl را مدنظر قرار دهید.
 

- درب پلی وود

در ساخت و ایجاد داخل درب پلی وود از براده‌های چوب و پلیمر استفاده می‌شود، ترکیبی که از چوب یک ماده ضد آب و مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ‌خوردگی به وجود می‌آورد. درب پلی وود که جزء بهترین درب برای سرویس بهداشتی مدرن است، در برابر حرارت و بخار عایق است و به حفظ محیط زیست و جنگل‌ها نیز کمک فراوانی می‌کند.

در مراحل تولید این محصول رطوبت چوب به‌طور کامل گرفته می‌شود تا در برابر باکتری‌ها، قارچ‌ها و حشرات ریز مقاومت بالایی داشته باشد. این نوع درب قابل شستشو است و با استفاده از شوینده‌های ملایم و دستمال مرطوب به درخشندگی روز اول خود برمی‌گردد و همچنین از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است.

 

درب پلی وود، بهترین برای سرویس بهداشتی و حمام

قیمت درب پلی وود اندکی بالاتر از سایر انواع درب ضد آب سرویس بهداشتی است؛ اما با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و طول عمر بسیار بالا، قطعاً از ارزش خرید بالایی برخوردار است. اگر به‌دنبال بهترین در ضد آب برای سرویس بهداشتی با زیبایی منحصر‌به‌فرد و مقاومت عمری می‌گردید، درب پلی وود انتخاب اول شما خواهد بود.

تیم شایگان اطلس این درب باکیفیت را با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن متناسب با ابعاد و نیازهای شما برایتان فراهم می‌کند. برای اطلاع از قیمت‌ها و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.
 

سخن آخر

انتخاب بهترین درب برای سرویس بهداشتی با ویژگی‌های مناسب، امری ضروری در بهبود شرایط بهداشتی فضاهای عمومی است. با توجه به ویژگی‌های مهم این محصول، انتخاب برند معتبر و مطمئن درب پلی وود در این زمینه، گزینه ایده‌آل به شمار می‌آید.

استفاده از بهترین نوع درب برای سرویس بهداشتی با دارا بودن ویژگی‌های مناسب، علاوه بر بهبود شرایط بهداشتی، باعث ایجاد راحتی و آسایش برای کاربران نیز می‌شود. بنابراین، انتخاب در با کیفیت و متناسب با نیازهای محیط کار، مدرسه و سایر فضاهای عمومی، بهترین راهکار برای بهبود سلامت و ایمنی افراد است.

با انتخاب برند معتبر و مطمئن در پلی وود، می‌توانید بهترین کیفیت را برای درب سرویس بهداشتی خود در اختیار داشته باشید.